سبد خرید

آموزش طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ

آموزش طراحی کارت ویزیت با فتوشاپ
در این پست می‌خوانید:

آموزش طراحی کارت ویزیت یکی از آموزش هایی هست که خیلی از شرکت ها و مغازه داران مثل املاک و بیمه، دوست دارند تا خودشان بر اساس سلیقه شخصی آن را طراحی کنند و ما در این آموزش سعی کردیم تا بهترین نکات مربوط به طراحی کارت ویزیت را در نرم افزار فتوشاپ به شما ارایه دهیم تا بتوانید یک کارت ویزیت خاص برای خود طراحی کنید و بدون آن که مشکلی در چاپ برای آن پیش بیاید، بهترین کیفیت را دریافت کنید.

ما در این بخش از آموزش فتوشاپ قصد داریم تا نکات بسیار مهم و ترفند های کاربردی را برای طراحی کارت ویزیت به شما ارایه دهیم که با هم مرور می کنیم:

 

۱. اندازه کارت ویزیت (ابعاد و سایز طراحی کارت ویزیت)

اگر دوست دارید که بدانید اندازه کارت ویزیت در فتوشاپ برای کارت ویزیت های سلفون، کتان، لمینت، گلاسه و … چه ابعادی هست، حتما این آموزش را به صورت کامل ببینید چون اگر ابعاد کارت ویزیت را اشتباه وارد کنید، کارت ویزیت شما در هنگام چاپ خراب می شود و شما مجبور هستید تا مجدد آن را طراحی کنید و هزینه مجدد چاپ را پرداخت کنید.

 

۲. چگونه فایل فتوشاپ را برای چاپ کارت ویزیت آماده کنیم؟

اگر کارت ویزیت خود را در فتوشاپ طراحی کرده باشید، حتما باید نکات مربوط به چاپ را در آن رعایت کنید. نکاتی مثل درصد رنگ مشکل برای بک گراند، کد رنگ مشکی نوشته ها، حاشیه برش در کارت و بسیاری نکات دیگر که در این آموزش به صورت کامل و جامع توضیح داده می شود.

علاوه بر نسخه اصلی فتوشاپ می توانید از نسخه های شبیه به این نرم افزار که به صورت فتوشاپ آنلاین می باشد نیز استفاده کنید.

دوره‌های مرتبط
تکمیل شده
آموزش طراحی رابط کاربری ui دیجیکالا با نرم افزار adobe XD
تکمیل شده
دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی و متوسط

دوره آموزش فتوشاپ مقدماتی و متوسط

۲۲۶
۱۰
۲۵
۴۰۰ ۲۹۹ هزار تومان
دیدگاه‌ها ۰